Thursday 7 July 2011

bile dia dah mule keje
aku mule la sunyi
malam keje..aku tido
siang balik..aku keje
tp bile dia keje siang same cm aku gak masannyee
tp masa tok aku tetap x de sbb
malam2 dia tok si syafiq tu...
kawan tetap d aty dia
bila tegur nanti dia mara
bila majuk nanti dia ungkit
bile diam nanti dia g x peduli
cm mls je nak kawen...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
p la kawen ngan syafiq tu..ooooooooooo
g** tidakkkkkkkkkkkkkkkkk
aku kene la cr teman yang leh wat ary2 aku terisi
ni la punca2 leh cari skandel kat luar
bila dia mula sibuk ngan kawan2 je
dia x penah terdetik ke kalo aku cr kawan tok
isi ary2 sunyi aku ni
urmmm niat tu ada tp x kuasa nak wat plak
hahahahaha sbb still syg dia
x berani nak lukakan aty owg yg kite syg
tp dia selalu je berani lukakan aty aku ni ha
benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

No comments:

Post a Comment